Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

sobota 5. května 2012

Obočí- rám obličeje

Ciao! V tomhle článku bych vám chtěla představit nejen nejrůznější prohřešky v úpravě  hyzdění obličeje, ale i jak to udělat, aby vaše obočí vypadalo krásně a upraveně a hlavně přirozeně (neznamená obočí srostlé nad nosem).
Uff  :D arogantní začátek článku se nám povedl a jdeme na samotný obsah!

1. Jaký tvar
Je spousta obrázků, které si každý může najít na internetu obrázky, kde je obočí úplně špatně a nedá mu to ani moc práce :D ale jak je to dobře?
Obočí by mělo začínat na "lince", která spojuje váš koutek úst a kořen nosu.
Nejvyšší bod obočí by měl být na "lince", která spojuje střed rtů a kořen nosu. Podle mě bychom ale spíše měli respektovat přirozený tvar a vytrhávat jen lokálně chloupky, které vyčuhují, nebo rostou mimo.(upravená fotka moje, prosím nekopírovat), původní fotka tady. Ještě bych chtěla říct, že se mi moc nelíbí třeba houšťka toho obočí na obrázku, já pouze říkám, že správně začíná a má správně nejvyšší bod. 

2. Moje obočí nemá takovou barvu a výraznost, jakou bych chtěla
Velice jednoduché použití i pro začátečníky mají  "pudříky" nebo stíny !na obočí!. Většinou mají takovou voskovou část, která fixuje a pudrovou část, která vám obočí nabarví do barvičky, jakou chcete. U nás dostupná verze je např. od essence, nebo alverde. Existují i tužky na obočí, ale já je už nepoužívám, protože  jsou tvrdé a aplikace stínů na obočí je prostě pohodlnější. POZOR: Když už tužku, tak opravdu na obočí a ne na oči, tužky jsou opravdu rozdílné konzistence.
3.Moje obočí nedrží tvar
Takže, fixuje i ta "vosková" strana ze setu na obočí (pokud ji vůbec má), nebo si můžete koupit gel na obočí, který je v balení jako průhledná řasenka. Jelikož já mám obočí dost výrazné, tuto možnost úpravy preferuji já. Řasenku na obočí opět vyrábí essence a alverde (ten má dokonce na druhé straně kartáček, aby obočí nevypadalo tak slepené).
 
4. Mějte soudnost a nepouštějte se do podobných paskvilů, moc vás prosím.

edit: jak si tak čtu tento článek, je hrozně rádoby profesionální, ale tak co už :D

3 komentáře:

Moc vám děkuji za každý komentář!