Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

sobota 2. března 2013

Miraclean- Regenerační zinková emulze

Ciao! Dneska vám něco napíšu o produktu, který jsem chtěla vyzkoušet už hodně dlouho, jelikož jsem četla chvalozpěvy na jeho účinky na akné. V takové mírné zoufalosti jsem se rozhodla běžet do lékárny a vyzkoušet ho. No, když mi paní řekla: "dělá to 90 korun", celkem jsem koukala, ale ta mírná zoufalost dělá divy :D A jak co celé dopadlo? Dozvíte se o pár řádků níže.


Existuje zinková mast, emulze a mast opravdu není to samé, zinková mast je hutná bílá pasta, která se doporučuje aplikovat lokálně a na noc, jelikož byste vypadali jako drákula :o) Z. emulze je však hodně tekutá musí se před použitím protřepat, aby se všechny složky smísily a lokální aplikace je /alespoň pro takové trdlo, jako já/ téměř nemožná. V malinké vrstvě nekryje, ale nesmí se to samozřejmě přehánět, proti akné, atopickým ekzémům, oparům, vyrážkám, popáleninám a povrchovým poraněním /citace z etikety/ bojuje tak, že dané místo /vřídek, opar, prostě vše/ vysuší. Nutno podotknout, že mám zkušenosti jenom s účinky na vyrážku a akné. Je proto dobré přemýšlet, kam že ho to vlastně dáváme... Když jsem emulzi aplikovala na vyrážku.. nevím, přirovnala bych to k lišeji, opravdu nevím, akorát se vše zhoršilo. Když jsem posléze znovu přišla do lékárny, jaké je tedy léčivo na tu inkriminovanou vyrážku, doporučili mi přesný opak, hutnou, mastnou měsíčkovou mast, o které možná někdy příště. 



Jak už jsem říkala, snažila jsem se aplikovat lokálně, vždy se to ale celé rozteklo, je to prostě moc tekuté, tudíž nanáším na větší plochu. Co se týče akné, mě přetrvává doteď, ta jiskra naděje se rozplynula :D Každopádně jsem koukala, jak ho z. e. dokázala hezky zmírnit, jakmile se klubalo něco, co by na tváři být nemělo, sáhla právě po z. e. a druhý den bylo všechno v pohodě. Jó, jasně, stojí to 90 korun na 50 mililitrů, přičemž vám polovina z toho bude stékat bůhvíkam a v podstatě ji vyplýtváte...  /I když to možná nebude tak hrozný, tohle balení jsem vyplýtvala za asi tři čtvrtě roku./ Přesto se mi zdá ekonomicky výhodnější, nebo jak to říct, koupit si právě mast a používat ji na noc. Ale přiznejme si, pořád je z. e. to levnější a jistější výrobek, než rol-ony, když jsem je používala, fascinovalo mne, jak z nevinného, skoro neviditelného pupínku, dokázaly udělat neuvěřitelnou paseku na obličeji :) Jelikož nemám peněz nazbyt a nejen moje peněženka, ale i balení z. e. zeje prázdnotou, asi pro vás vyzkouším i zinkovou mast a udělám srovnání. 



Co se týče povrchních vlastností, je v tubě z celkem tvrdého plastu, kterou se nevyplatí mačkat. Jednak to moc nejde, druhak vyplivnete půlku produktu. Má zvláštní vůni, znám lidi, pro které je to smrad, mě to však vůbec nevadí. O nějakém designu balení, nebo něčem takovém, nemůže být ani slov, je to prostě lékárenský výrobek a tak taky vypadá :D



****/***** 

za zmírnění akné, což byl i účel nákupu, takže z mé strany celkem spokojenost. Hvězdu dolů za cenu a tekutost. 


Máte vy se zinkovou emulzí/mastí zkušenost?


4 komentáře:

  1. Ja mam tu mast a pouzivam ji na cely oblicej na noc,ikdyz vypadam jako bych vylezla ze zahrobi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. myslím, že vyhodit 150 korun za to, že ti to něco zmírní akné, není taková darda, existují přípravky (např.:Vichy), které slibují zlepšení a následné vyléčení pleti od akné za šílený peníz a ani z části to nepomáha tak jako tahle emulze, ale jinak pěkný blog, chválím a určitě ho budu pravidelně pročítat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V první řadě ti moc děkuji a jsem moc ráda! :) :D
      A navíc musím posléze souhlasit, to, co mi nakonec pomohlo s akné bylo asi za pětinu ceny těchhle lékárenských značek.. :D

      Vymazat

Moc vám děkuji za každý komentář!