Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

neděle 3. března 2013

5 oblíbených produktů za leden

Ciao! Dneska jsem se vám rozhodla ukázat mých 5 oblíbených produktů měsíce únor.

1. Tělové máslo Alverde
Za skvělou cenu, skvělá služba, navíc multifunkčnější kosmetiku snad doma nemám, vše se dozvíte v recenzi, /která je rozepsaná snad 3 měsíce, hm, nevadí :D/ proto také hodnocení nechám prázdné :)


2. Flormal "matný" lak na nehty- odstín M117
Přilákala mě jeho v lahvičce nádherná broskvovo-růžová barva, která se však na nehtech nekoná, na nehty se vám dostane výrazná korálová, která ale není matná ani trochu. Nevadí, je totiž nádherný, krásně kryje, lakuje se, vydrží... no, tak ty tři dny, pak se neoprýská, ale ve velkých plátcích sloupe, což teda není nic pro ty, co si loupou lak, tenhle jedním šmatem strhnete z půlky nehtu. Co mi hlava nebere, je to křivé dno lahvičky, to jsem se opravdu usmívala, navíc jsou všechny nápisy natisklé křivě. Ano, je to povrchní, ale nějaká prezentace by neuškodila, zákazník si akorát pomyslí, že tam se s tím teda nepářou :D
****/***** za barvu a způsob lakování


3. Krém na ruce Oriflame
Co mě vrcholně nebaví, je popisování krémů na tělo a ruce, omlouvám se :D Každopádně, ruce hydratuje opravdu moc hezky, krásně voní, nenechává ruce mastné a vsakuje se taktéž moc pěkně. V mrazu je jednoduše skvělý :)
*****/***** za splnění všech požadavků, která od krému chci


4. Tyčinka na rty Vichy
Mini recenze: http://thedylgolden.blogspot.cz/2012/08/vichy-essentielles-balzam-aneb-co-jsem.html
Zima, všichni popraskané rty, vlastně díky tomuhle výrobku už ne :) Za týden na horách jsem vyplácala třetinu, používala jsem ji společně s Panthenol Forte, o které jsem vám psala v minulém spotřebováno.
*****/***** za vůni, hydratační schopnosti, balení /ano, jsem nejpovrchnější člověk, kterého znám :D/


5. Šampon na vlasy Pantene
Miluju Pantene, když nevím, co bych si na vlasy koupila, zvítězí Pantene, protože vím, že nezklame, je moji stálicí několik řekla bych i let. Konkrétně tenhle šampon má tvořit zdravě vypadající objem, což mě splňuje, mám totiž lehounké vlasy, kterých mám i málo, takže není tak těžké nějaký objem vytvořit. Ale vlastnost, která ho katapultuje nad všechny šampony, které jsem kdy měla, je to, že si nemusím mít vlasy každý den! Hallelujah! V případě nouze akorát na vlasy kolem obličeje použiju suchý šampon a vypadají naprosto umytě :o) Jen tak pro zajímavost, je to jeden ze dvou šamponů, u kterých mám už druhé balení, moje vlasy mají neuvěřitelnou schopnost si zvyknout na šampon po 5 umytích, /ano, přesně tak/ tady se mi nic takového nestalo, střídám ho ještě s Alpecinem a funguje to.
*****/*****


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za každý komentář!