Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

pátek 29. března 2013

Alverde- Šampon s olivou a hennou

Ciao! Dneska se vám pokusím nějak popsat mé zkušenosti se šamponem Alverde. Od Alverde jsem zkoušela neuvěřitelně moc druhů kosmetiky- másla, fluidy, balzámy, pleťové vody i dekorativku, o které vám napíšu někdy příště. Ale přes to všechno je tohle můj první Alverďácký šampon. Za normálních okolností bych po něm asi nesáhla, ale je jelikož zrovna používám šampon se silikony, popadla mě touha zjistit. zda jsou silikony oproti nesilikonovým věcem, opravdu o tolik lepší..

Ke "kauze silikony" se vyjádřím v jednom z příštích článků.


VŮNĚ

Jakožto Alverde šampon.. voní přírodně, žádný chemický smrad to není a cítím z něj trochu bílý čaj. Vůni pravděpodobně ve vlasech poté cítit nebudete, není to žádná vůně, co by vás hned po otevření praštila do nosu. Každopádně je příjemná.

SCHOPNOST
... kterou od šamponu očekávám, je to, že mi samozřejmě umyje vlasy :D Vlasy jsou umyté krásně, ne tak, jako můj Pantene, ale stále vydrží umyté déle, než jsem zvyklá, to znamená, že je mohu mýt obden, což je pro mě úspěch.. :D

BĚHEM MYTÍ...
... skoro nepění. A fakt, že ne. Jsem zvyklá šamponem plýtvat, no, kdybych to dělala s tímto, je do měsíce pryč, protože s dávkou, která už je u ostatních šamponů nadbytečná, je tu optimální, jestli mi rozumíte :D Po ekonomick stránce věci opět nic moc, protože s mým častým mytím vlasů ho za 2 měsíce splácám, jako nic.

VÝSLEDNÝ EFEKT
Po prvním mytí jsem si řekla, že asi poletí oknem. Už večer s ještě mokrou hlavou jsem si doslova rvala vlasy při snaze to vrabčí hnízdo rozčesat. To se mi moc často nestává, můj kartáč vůbec normálně netahá. Zvědavost mě však donutila ho použít znovu. A byla jsem nadšená. Vlasy nádherně lesklé, jako by se snad "slily" do sebe /rozumějte celý den vypadaly jako čerstvě rozčesané :)/ a hlavně rovné. Opravdu, s ním vlasy nemusím žehlit /což stejně nedělám, muhehe :D/ a jediné, co je drzé a není rovné, jsou konečky, ale to nějak přežijeme. :)
Občas vystřídat se silikoňáckým Pantene je ideální a moje vlasy si chrochtají blahem :)

4,5/5 za ten prvotní dojem, který mě opravdu trochu vyděsil :D



2 komentáře:

  1. já jsem si ted oblíbila šampony bez silikonů a na nějaký alverďácký si brousím zuby, až spotřebuju baleu:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad budeš spokojená, já si brousím zuby právě na tu baleu.. :D

      Vymazat

Moc vám děkuji za každý komentář!