Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

sobota 30. března 2013

Essence- Sun club bronzer

Ciao! V poslední době se mi v hlavě rojí hrozně moc nápadů, na blogu zase konceptů a mám co dělat, samozřejmě o to méně mám na vše času. Teď konečně pár dní volno, pokusím se těch konceptů co nejvíce dopsat, těch nápadů co nejvíce zrealizovat a všechno přednastavit. :)

Každopádně bych vám ráda napsala o bronzeru od essence. Vyprovokovala mě k tomu skutečnost, že můj bronzer od elfu už dávno zeje prázdnotou a jelikož jsem se rozhodla, že bronzer chci znovu používat, sáhla jsem po essence, protože má hezkej obal a hezky voní. A moc nestojí. Zatmění.

Další zatmění- vybrala jsem si odstín pro brunety, ačkoli se považuji maximálně za špinavou blondýnu.
A další zatmění do sbírky- nevím, jestli jsem to nějak nezkoumala, nebo jestli mi to bylo jedno, že z té roztomilé plastové krabičky, v které se ukrývá ještě roztomilejší reliéf, se mi na štětec a posléze tvář, nedostane žádná barva.

No nic, pojďme si to prozkoumat bod po bodu:

VŮNĚ
Voní krásně, né, že né, je mi to i povědomé... Ale nevím, jestli je to úplně žádoucí, kdyby se mi tloukla na obličeji vůně podkladu, pudru /momentálně používám krajkový od Dermacol/ i bronzeru.

BALENÍ
Průhledné-A-Plastové, jak jme už u essence zvyklí. Zvykem ale též je, že plast bývá i bytelný. Pěkně drží a zacvakává i otvírá se naprosto v pořádku.




BARVA A PIGMENTACE
Ačkoli má být pro brunety, zdá se mi to celé světlé a do oranžova. Obsahuje jemné třpytečky. Pigmentace? To vážně? Pokud jde o nějaký swatch, tak je možné do toho prstem vyrýt díru a stejně nebudete mít na ruce souvislou vrstvu. Pokud jde o tvář, což je klíčové, používám štětec, se kterým jsem u elfího bronzeru nikdy neměla problémy, tu však nenanese rovnoměrnou vrstvu. Když už štětcem stopadesátkát kroužím a snažím se vervou něco nanést, na tváři je jeden flek. A nic. O nějakém blendění nemůže být řeč. 

                     


VÝDRŽ
Je taky jeden z problémů. Ztrácí se opravdu po pár hodinách a to i v klidovém režimu doma. /s jedním flekem na tváři bych opravdu nikam nešla :D/

PRÁŠENÍ A JEMNOST
Práší. Ne nějak extrémně, ale přesto. Jemně namletý je, to ano. Ale tak neuvěřitelně pevně slisovaný, že jak už jsem psala, musíte pro nějakou barvu do něj sahat opravdu silou.  

CENA
Byla asi největší tahák. Teď vím, že do takovýchto věcí se jednoduše investovat vyplatí i přestože jsem s bronzerem za pár káčé od elfu byla nesmírně spokojená. :)

HODNOCENÍ
*/***** a vám vřele doporučuji se této nepigmentované levné srandě vyhnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za každý komentář!