Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

sobota 22. prosince 2012

Rozhovor: Lou z GetTheLouk

Ahoj! Dneska pro vás mám rozhovor s  milou, krásnou a jak poznáte z rozhovoru i inteligentní a sympatickou Lou. Lou asi nemusím dlouho představovat, mám pocit, že ji všichni znáte :) O rozhovor jsem ji poprosila, protože mi zaprvé je už dlouhou dobu strašně sympatická a zadruhé by mě (překvapivě) zajímaly odpovědi na určité otázky, u kterých mám pocit, že i začínající blogery by mohly zajímat. Příjemné počtení a abych nezapomněla, přeji vám všem hezké Vánoce a hlavně zdraví :) A Lou, tobě strašně moc děkuju za odpověď! :)

Zdroj: http://getthelouk.com/

Pokud jde o hádky a různé pření, myslíš, že bychom si měli tvrdě jít za svou pravdou a prosadit ji za každou cenu, nebo bychom zbytečně neměli "čeřit vody" a zbytečně nevyvolávat spory?

 Ani jedno. Pokud člověk má pravdu, ať si jde za svým. Já byla vychovávána s tím, že si za svými sny a pravdami mám jít. Bohužel ale o sobě vím, že jako beran nerada přiznávám porážku. Takže se ve sporech snažím prosadit svou pravdu skoro za každou cenu. Je to jedna z mých slabostí, řekla bych. Není to, že bych se hádala, i když vím, že ji nemám. Já si jen myslím, že ji mám :D Ne, každý by asi měl poznat, kde je ta hranice. A pokud jde o kosmetiku – tam je vše velice subjektivní. Co je pro jednoho tmavé, pro druhého světlé, co je na mou pleť mastné, nemusí být zákonitě pro druhého a konečně i co je pro jednoho levné, není pro jiného. To je asi vždycky nejdiskutovanější téma. Holt je pravda, že peníze jsou vždy až na prvním místě.

Co bys vzkázala lidem, kteří se pořád ptají na to samé, aniž by se koukli o koment nahoru
To je těžké. Chápu, že někdo nechce projíždět padesát komentářů, ale pokud jde o informace vypsané vždy pod videem, tak už jsem zoufalá. Víc už pomoct neumím. V dnešní době je nutnost umět si hledat informace. Proto mě některé otázky dokážou rozesmát. Zadat do googlu pár slov je otázkou několika vteřin, zatímco moje odpověď trvá i několik minut. A to ani nemluvím o tom, že někdy bych si to musela googlit stejně jako ostatní. Někdy jsem se svojí odpovědí „Googli!“ či „Infobox!“ hnusná, ale věřte mi lidi, je to pro vaše vlastní dobro. To že jsou dneska lidé líní číst je asi na jiné debaty. A to, že něco zmíním ve videu, je to vypsané pod ním a stejně dostanu dotaz je asi taky trošku už jiné téma. Zkrátka mě dost zaráží, že lidi dnes neumí hledat.

Hodně mladým náctiletým slečnám, které takhle natáčejí videa a nebo píší blog, se jejich spolužáci vysmívají. Hodně z nich skončilo právě kvůli tomu. Co bys vzkázala jim a oněm posměváčkům?

No, nic hezkého. Ať se podívají na všechny dnešní hvězdy vydělávající miliony a zeptají se jich, jestli se jim okolí někdy vysmívalo. Většinou dostanou odpověď, že ano. Nebudu říkat, že Češi jsou závistiví a tak, ale dneska je prorazit s něčím vlastním těžké a spojené bohužel se spoustou klacků pod nohama. Nejvíc zamrzí ty od těch blízkých. Všem posměváčkům bych řekla, ať zametou před vlastním prahem a počkají na den, kdy se jim to vymstí a někdo se bude smát jim. Těm na té druhé straně přeju pevné nervy, ono vás to posílí, ale přeci jen zkuste vždycky za každou kritikou nalézt něco konstruktivního, něco, co můžete zlepšit. Vyždímat z toho co nejvíc a tak se posunout o level výš.

Zdroj: http://getthelouk.com/?p=595
V poslední době se rozmohla videa s tímto tématem i v Čechách, je někdo, koho bys chtěla v kosmetickém světě vyzdvihnout, někoho, koho ještě neznáme?
Jé, to nevím, já moc na česká videa nekoukám. Mám v odběrech všehovšudy asi dva lidi. Ono u nás je to těžké s videi oproti například Americe. Tam je o chlup levnější elektronika, která je točení videí nezbytná, a navíc je tam více zvykem, že ženy jsou více doma. V Čechách ženy pracují stejně jako muži. Kosmetika je tam levnější a určitě tam je větší výběr. Tudíž podmínky tam mají rozhodně lepší. U nás si nemůže dovolit každý druhý rozjet podobný koníček v takhle velkém měřítku. Navíc mají o chloupek větší motivaci, protože na anglicky mluvící slečnu může koukat většina světa, na Češku už sotva. Pochybuju, že Česko má nějaký neznámý talent hodný porovnání se zbytkem světa. Ti co tu jsou, jsou doufám dost známí, alespoň našich končinách, a dělají to s láskou a vášní, na tom konec konců záleží asi nejvíce.
Zdroj: http://getthelouk.com/?p=152

7 komentářů:

  1. Super rozhovor! Lou je nejlepší!! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně patří mezi vlogovou a blogovou špičku :D

      Vymazat
  2. Skvělý nápad! Lou je skvělá a každý kdo ji zná, tak se na ni musí koukat znova a znova! Je velmi kreativní! :-) Zdraví začínající blogerka http://lifestylenblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, neomrzí a pořád přichází s něčím novým :) Doufám, že ti to aspoň v něčem pomohlo :D

      Vymazat
  3. Moc pekny rozhovor.:)

    Evzuu Shy Fantasy
    evzuu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za každý komentář!