Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

pondělí 17. prosince 2012

Bilance 01

Jak už asi víte z minulého článku, tak jsem za A) totálně vyštavená, tím pádem nemám na články plné rad do života náladu, když bych sama nějaký potřebovala :/ B) Nashromáždilo se mi tu k dnešnímu dni 20 konceptů, přičemž jsem je všechny smazala a tudíž budu muset vymyslet něco, o čem budu psát :/
No nic, mám pro vás opět článek plný fotek a tentokrát na téma Co mi v poslední době udělalo radost a proč :) Berme to radši z té materiální stránky, kdyby to bylo o nějaké psychické, tak je tu tak 1 věta :D

1. Mléko sparkle in Paris, protože jsem asi před dvěma lety měla podobný totálně jsem ho milovala, bohužel to byla limitka a já jsem s ním nešetřila ani náhodou, asi právě proto, že se mi tak děsně líbil. Dlouho jsem nic takového nemohla sehnat, ne, že by se to snad neprodávalo, ale buď to stálo nějakou ruinuící cenu, nebo se mi výsledný efekt nelíbil. Toto mléko má v sobě mikrotřpytečky, které se třpytí tam, kde padne světlo. Dokonce se mi podařilo výsledný efekt zdokumentovat, což je kupodivu, když fotím o půlku horším foťákem, něž dříve. (Ehm, teda v PC to bylo vidět... sakra, co s tim je?!)

     














2. Výhra nového overbalu, který miluju (a hle, hned mám námět na článek:) a protože ho jsem především propíchla hřebíkem.. prostě trdlo. Navíc jsem poprvé v životě něco takhle vyhrála.

3. Otevření Manufaktury u nás, protože si mě získali příjemnými prodavačkami (předtím samé jedubaby :/), které vám dali vzorečky od čeho jste chtěli do krásných elegantních kelímků. Já samozřejmě jakýsi krém s mořskými řasami.

4. Totálně sladká limitka od Baley, navíc ještě s papouchem a super "dezénem" (taky vás to tak šíleně tahá za uši? A to jsem to dneska slyšela v obchodě s nábytkem asi stokrát :D). No a co, že to není nic moc, co se hydratace týče. Na poličce/koupelně se budou ostatní krémy stydět, jak jsou děsně usedlé (teda aspoň ty moje by se rozhodně stydět měly) a navíc nádherně tropicky voní, jo a ještě k tý hydrataci- já se svou extra suchou pokožkou po celém těle (samozřejmě kromě obličeje, jak jinak) nemám, co k tomu říct, protože mě by to kůži nezhydratovalo ani kdyby chtělo.

 

 

5. Vůně oriflame s nádherným flakónkem, protože mi zrovna teď došel úžasný mini flakónek Chérie a plnou velikost.. No, odhodlám se tak za rok, jestli vůbec. Do té doby mi ale musí stačit tahle úžasná vůně :)



6. Orchidej, protože  jsem si nově přeuspořádala pokoj, půlku věcí vyházela a tahle nevinně se tvářící kytka (která už těžko lape po dechu, jsem děsný zabiják všech rostlin) se mi sem skvěle hodí :)



7. Konečně mám všechny dárky nakoupeny a (ta zábavnější část) zabaleny! Juchů! Obyčejně se k tomu odhodlám tak 20., což není moc pozitivní... A hlavně.. Jak se po celý rok snažím, abych okolo sebe měla jen věci, které používám, navíc všechno děsně čisté, elegantní... Tak na Vánoce to vypukne, moje dárky jsou zabaleny až skoro kýčovitě, a co se týče té čistoty, všude se válí odstřižky, stuhy..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za každý komentář!