Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

neděle 16. prosince 2012

Vánoční trhy



Ciao! Ačkoli momentálně nemám chuť číst ani psát sáhodlouhé články, rozhodla jsem se v vám ukázat, jak to vypadá v takovém menším Německém městě na trzích :) (vlastně jsou tam z trhů tak 2 fotky, jsou tam fotky všeho, co mne zaujalo :D) Mimochodem, můžete mi někdo vlastně říct, proč mám fotky v počítači plně kvalitní a v pořádku a jen co jen co je hodím sem, jsou tak nekvalitní?
Jedna taková menší atrakce, u které se neustále někdo fotil

Vitráže <3 Už jako malé holce se mi děsně líbily, zvlášť takhle úžasně barevné... Ach, mé srdce zaplesalo :)

Skřet, který vás "vítá" venku u nějakého papírnictví, tuším. Strašně nerada se fotím, ale s ním jsem se fakt vyfotila, prostě jsem neodolala :D

Tahle část trhů plná "umělých" (rozuměj nedřevěných) přeplácaných stánků  se mi moc nelíbila, ale šlo mi hlavně o tu radnici, která tam ale stejně není vidět... Grrr.
Takový vchod mít :3

Vila Marie Curie- rozplývala jsem se tam nad ní 2 hodiny, je fakt skvostná, nádherná, úžasná. No, ale na fotce to vypadá jako normální barák, takže nemůžete slintat se mnou :/

Kostel :) Co víc říct.

A na závěr větrné mlýny, které byly už na spáteční cestě. Fascinuje mě to proto, že ještě nikdy jsem se k nim nedostala tak blízko. Tohle je zrovna fotka z dálky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za každý komentář!