Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

pondělí 1. dubna 2013

Jarní Wishlist- Kosmetika

Ciao! Můj první wishlist, ale určitě ne poslední, jeho realizace mne totiž nesmírně bavila. :) Vytvořila jsem ho v Gimpu, poskládáno z propagačních fotek...

Essence- korektor Match 2 cover
Celkově se mi tenhle koncept líbí, pokukovala jsem po duu už při představování novinek a pravděpodobně skončí v košíku při následující návštěvě rossmanu.

Essence- Stay matt lip cream 03
Šíleně se mi líbí, navíc nebude mít ten otravný aplikátor, jako měly Stay with me a ta barva je naprosto nádherná a dokonalá na každý den. Tedy co se mě týče :D

Maybelline- Rocket Volum' Express
Když jsem viděla, co tahle řasenka dokáže, usoudila jsem, že musí být moje. Tedy za nějakou dobu, v pomatení smyslů, kdy se mi bude chtít dát 300 za řasenku. Pravděpodobně počkám na nějakou akci, to si ji pak ale nenechám ujít!

Maybelline- Dream Fresh BB cream
Mánie bbček, ať už těch asijských, tak jejich "vzdálených příbuzných", se mi nevyhla a už dlouho prohlížím recenze. U Dream Freash jsou naprosto rozporuplné, což ve mně paradoxně vzbuzuje větší a větší zvědavost ho vyzkoušet.

Miss Dior- Chérie
Měla jsem ji asi v 10 ml vzorku, co vám budu povídat, byl hned pryč a já doufám, že se mi co možná nejdřív povede zakoupit plné balení, protože tohle je pro mě naprosto dokonalá vůně.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za každý komentář!