Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

sobota 13. dubna 2013

Filmová bilance za poslední týdny

                                                   
                                                             PŘEDCHOZÍ DÍL
Ciao! Jsem milovníkem filmů, zvláště když se mi pak v konečné fázi líbí a zaujmou mne, což není zrovna dvakrát lehké :D Nicméně v posledních pár týdnech jsem jich pár shlédla, rozhodla jsem se s vámi o to podělit, jako tomu bylo o vánocích :)

Orphan- Sirotek
Že už jste o tomto filmu někde četli? Pravděpodobně ano, nedávno o něm psala Skodulka a já zvědavá jsem se samozřejmě musela podívat na další horor se sirotkem jakožto hlavní postavou. Film se mi líbil od začátku do konce, chvílemi ve mě probouzel neuvěřitelné napětí a asi bych doporučila nečíst obsah ani komentáře k filmu pro větší radost z toho následného rozuzlení. :) Mimoto je skvěle natočen, zajímavé herecké obsazení /viz např. Vera Farmiga nebo v jedné scéně si zahrál i Karel Roden/.
****/*****


Případ číslo 39
Jsem shlédla ještě před Orphan proto mám nutkání tyto dva filmy pořád porovnávat. Orphan z toho popravdě vyjde o hodně lépe. Orphan vám nabídne více napětí, méně situací, kdy jenom čekáte, až se začne něco dít... Odprostit se od toho všeho, film byl průměrný, nic zvláštního, co bych úplně někomu doporučila, ve chvílích naprosté nudy tohle však může být záchrana. :D
**/*****


Dům na konci ulice
Další film z článku od Skodulky, mám pocit, že je to skvělý film především pro holky i ženy, opět zabije nudu, občas vás může malilinko mrazit :D a je plný zvratů a celkem nečekaných situací.
***/*****


Rodinná oslava
Řeknu asi to, že na 1. půlhodinu jsem koukala po částech 4 dny... Ano, 4... Zbytek mě tak začal zajímat, že jsem ho napopáté shlédla jedním dechem. Uznávám, každému ta nálož šoků a toho, že si takhle jedete na otcovu oslavu šedesátin a ono se tam stane tohle, nemusí sednout. Není vůbec těžké se v tom ztratit, scény jsou kratší, prolínají se a velmi rychle se střídají.
****/*****


Zápisník jedné lásky
Samozřejmě i já jsem tuhle tak trochu romantickou slaďárnu musela vidět, není to ale jen o tom, ačkoli romantické filmy moc nemusím, tohle má svůj příběh, navíc tam opět hraje herečka, kterou mám moc ráda. :)
***/*****


2 komentáře:

  1. Tak já horory moc nemusím. Stačila mi upoutávka na film Orphan a nebylo mi dobře. Pro slabší povahy asi ne.

    Zápisník jedné lásky znám, moc se mi líbí Ryan Gosling. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pro slabší povahy bych řekla určitě ne, to bez pochyby :D Já mám právě zase ráda Rachel McAdams :-)

      Vymazat

Moc vám děkuji za každý komentář!