Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

pátek 1. března 2013

Spotřebováno- poslední měsíce

Ciao! Omlouvám se za dlouhou neaktivitu, ale musela jsem toho hrozně moc řešit, byla jsem na dovolené, na horách, nevěděla o čem psát, ještě teď se cítím jako spráskaný pes, ale doufejme, že se to nějak podá...
Každopádně dnes pro vás mám rubriku, kterou určitě neplánuji dělat nijak pravidelně, protože kosmetiku buď vypotřebovávám 150 let, a když ji vypotřebuju, samozřejmě si to neuvědomím a obal vyhodím...

1. Tělový krém Oriflame
Který jsem koupila právě před těmi 150 lety, takže nevím, jestli jde stále koupit. Nádherně svěže voněl, opravdu to byla asi nejlepší vůně, kterou jsem u krému kdy měla, ale co se týče jeho hydratačních schopností... tak to teda ne, to by jsme si v zimě nerozuměli :) To chci totiž přece jen něco hutnějšího, né něco, co je tak "mokré", že se to jen tak vpije a po pěti minutách o sobě dává vědět jen tím, že nádherně voní.
Sečteno podtrženo, vysloužil si:
**/***** za krásný obal a vůni. /omlouvám se na rozostřenou fotku, nevím, na co jsem myslela, když jsem to fotila :D/



2. Lak na nehty Nude Glam-essence
Ten jsem zachovala ještě z éry, kdy laky od essence za něco stály... Mám odstín hazelnut cream pie, samozřejmě jsem koupila i novou verzi, ale co vám budu povídat, výdrž stojí za nic, špatně se to lakuje a barva taky není totožná s předešlou verzí. Právě pro tu barvu jsem ho tak milovala a oni mi jí tak pomprví :D Samozřejmě kdybychom se bavili o staré verzi, což už nám stejně moc nepomůže, ta byla skvělá, krásně kryla, vydržela...
****/*****



3. Lak na vlasy Taft Power and fullness
Na lacích na vlasy nějak nebazíruju, v drogerii sáhnu po všem a když to neslepuje, jsem spokojená. Co si mám ale myslet, když půlka produktu skončí vyblemcaná na obalu? Lak jsem chtěla použít, jenže jeho  kapky nepřistály na mých vlasech, ale stekly a spadly na balení, jestli mi rozumíte :D Doma mám ještě jeden Taft, se kterým se to neděje tak moc, třeba to je jen chyba balení.
Kromě toho, kolonku "neslepuje" si taky nemůžu proškrtnout, účes sice drží dobře, ale ve slepených pramíncích, takže za mě ne.
*/*****
Omlouvám se fotku takhle jetého produktu, to jen abyste si všimli, v jakém stavu momentálně je.

TAFT Power & Fullness lak na vlasy silné zpevnění 250ml mega strong 5




4. Amica suchý šampon
Troufnu si říct nejlevnější suchý šampon, který každopádně dokáže za těch asi 30 Kč splnit moje požadavky. Co mi ale hrozně vadí je to, že když si během dne prohrábnu vlasy, je tam prášek prostě cítit. Kupuju si ho stále znovu, už teď mám doma nové balení.
***/*****



5. Panthenol FORTE lipbalm
Používám ho už od léta, skvěle se hodil právě na horách, jelikož má i spf. Sice jen 15, ale je tam. :) Když už rty popraskané byly, tohle mi v ničem nepomohlo, ale obstojně bránil dalšímu vysoušení. Krásně voní, rty spíše jen "obalí", nečekejte žádnou mastnou vrstvu, ale příšerně se roztéká v kapse, ať je léto nebo zima, vždycky z něj najdu jenom roztavenou hmotu, která tuhne 2 hodiny :D Byl fajn, ale to je pro mne nuda, jelikož ráda zkouším nové věci, znova si ho nekoupím.
***/*****


 Jelikož se mi zbytek fotek podařilo smazat, budou muset sloužit reklamní :) Pokusím se všechno přefotit a omlouvám se :D

6. Essence lesk Stay With Me- My favourite milkshake
RECENZE: http://thedylgolden.blogspot.cz/2012/07/essence-stay-with-me.html
Popravdě jsem už byla ráda, že jsem se ho zbavila... S aplikátorem- neskutečná patlačka, /ano, vím, že jsem psala, že mi aplikátor nevadí.../ a tu absolvovat někde bez zrcátka... Nepředstavitelné. Používala jsem ho vždycky, když jsem někam šla před odchodem a tak jsem se dobabrala až ke dnu.

7. Garnier Minerals Antiperspirant
Nepatřím mezi ty, co nad tím óchají a jáchají. Z mého pohledu obyčejnější deodorant, který si zabraňuje potu jen, když se mu chce, /a že se mu chce sakra málo/ sice krásně voní, ale to je tak všechno, navíc po krátké době mi začala vůně lézt na nervy, navíc neuvěřitelně přebíjela můj parfém, takže... A to si představte, že mám doma ještě 2 balení... O jeho obdobě Extra Fresh jsem vám psala tady a ódy to teda nebyly :)

                

8. Zinková emulze Miraclean
Koupeno za účelem léčení akné, ale jelikož už je samozřejmě vypotřebovaná, proto je taky tady, je nejvyšší čas na samostatnou recenzi, která už je rozepsaná :) Máte se na co těšit :)
                                 
To by bylo vše, doufám, že sdílíte můj názor, že to není žádná darda, jsou to hlavně věci, které se spotřebovávají dlouho.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za každý komentář!