Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

neděle 20. května 2012

3 Nejhorší přípravky na vlasy

Těšte se na recenzi plnou toho, co si určitě nekoupit, ať to stojí i pár kaček!
3,2,1 začínáme :D


1. SYOSS - jak už bylo několikrát zmiňováno, syoss ani podle mě není jedna z nej věcí, které si můžete za tu cenu koupit, na vlasy napatlat a očekávat dobrý výsledek. Já se spletla hned ve dvou šamponech této značky:
SYOSS repair and fullness
To co slibuje, to je jako kdyby si ze mě někdo dělal srandu. Po jeho použití vlasy totálně nedrží tvar při lepším případě, při horším se zmastí, což není zrovna přízeň, pokud očekáváte, že někdy vyjdete z domu. Vlasy josu po něm hrubé, bez lesku.
MOJE HODNOCENÍ: 0/10

Syoss VOLUME LIFT
U tohoto lze argumentovat tím, že mi prostě nesedl, protože ho spousta lidí chválí, ale u mě byl ze začátku hrozně fajn, ale po delší době se ukázal stejně jako kolega nahoře.
MOJE HODNOCENÍ: 1/10


BALEA PROFESSIONAL šampon na blond vlasy
Je bez silikonů, spousta lidí tyhle šampony miluje a já to opravdu nechápu :D asi mám nějaký specifický druh vlasů, nebo co ale tenhle šampon je naprosto jako ten první.


Dejte mi prosím vědět, co si o výše vypsaných šamponech myslíte vy.

2 komentáře:

Moc vám děkuji za každý komentář!