Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

sobota 2. června 2012

Učení je mučení

Hrozně se mi líbilo video od Skodulky (určitě se mrkněte) s tipy jak se učit. Tak mě napadlo to trochu obšlehnout :D a napsat, jak to dělám já.

Co se týče toho, když se mám učit dlouhosáhlé texty, tak si je taky musím vytisknout, protože na papíře mě nic nerozptyluje, ale jakmile se učím z počítače, mám hrozné pokušení se jít okamžitě podívat, co se děje na YT a FB, takže se mnou by to takhle nešlo :D Vytisknutý text  si hned co se mi dostane do ruky přečtu a zvýrazním důležité pasáže, protože zjevně učitele baví zaplácat už tak dlouhý text hromadou zbytečností, na které se vás v životě nezeptá. Potom si ho přečtu ještě jednou a teprve potom se ho začnu po kouskách učit. 

Vždycky nám každý říká, že naučit se např. postup jak počítat příklady nazpaměť je hloupost a lépe si to zapamatujete, když to prostě pochopíte. Vzhledem k tomu, že nám to říká každý, na tom asi něco bude :D

Já osobně nesnášim, když nejsou papíry roztříděné podle témat, předmětů atd. takže já to všechno dávám do šanonů. Ono se to vyplatí téměř vždy, když něco rychle potřebujete najít.

"Když se mám učit, je i ta bílá stěna zajímavější". Jaká pravda, mě i ta bílá stěna rozptyluje jak já nevim co. Proto si pořád nemůžu najít místo, kde by něco nepoutalo moji pozornost. A le zase se paradoxně nemůžu učit někde, kde je úplně hrobové ticho, nevím proč. 

Mám ale problém, že jsem na tyhle věci hroznej flink a občas se na to tak hloupě vykašlu..  O tom taky vypovídá moje vysvědčení.

LÍBIL SE VÁM ČLÁNEK? JAK TO MÁTE VY?
Edit: 2.12., moje fotka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za každý komentář!