Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

sobota 25. srpna 2012

Co jsem si koupila v cizině part. 2

Ciao! Tenhle článek vám už slibuju hroznou dobu. Na dovolené jsem si pár věcí koupila a v tomto článku vám je představím.

1.  Vichy essentielles balzám
 Psala jsem o něm tu.

2.  Shayna- Hand and Body mousse
  Je to hydratační pěna. Tuto značku tam prodávají normálně v DM. V Čechách jsem ji zatím neviděla. Na suchou pleť to nebude ani náhodou, ale pokud máte normální, bude to ideální. 
  Silně voní, vůně připomíná vanilku. Vůně vydrží asi 3,5 hodiny (stopovala jsem to :D).
  Prodává se i v dalších variantách. Má krásný sladěný obal. Pokud ho někde v cizině uvidíte a nemáte moc vysoké požadavky a máte rádi takové srandy, jako já, kupte si ho.
***/***** Kvůli obalu, vůni a nápadu.


3. Shirley May- Bright Love (Perfumed body spray for women)
  Květinově voní, ale ta vůně není moc sladká. Zakoupeno opět v DM. Tentokrát se mi obal vůbec nelíbí, je hrozně laciný, srdíčka, motýlci, kytičky..
  Vůně vydrží průměrně, tzn. okolo 4 hodin. Rozprašovač opravdu rozprašuje kapky, takže je vůně hodně intenzivní a proto ho nepoužívám denně. 1 stříknutí stačí na opravdu silnou vůni. (Je hrozně velký, takže se špatně fotí.)
**/*****

4. Flormar laky 
  Jsou tam hodně rozšířené. Já si jich vzala hned 5. Krásná světle modrá v odstínu 430, zářivá červená s kapkou korálové, odstín 402, potom super matte růžovo meruňková v odstínu M117, tmavě modrá plus quartz v odstínu 099 a zlaté třpytky, odstín 395. 
  Na ně připravuji samostatný článek. Naneštěstí psát o lacích mně moc nebaví, takže to trvá :) Zatím nechám hodnocení prázdné.

5. Garnier Mineral- Extra Fresh
   Ta vůně. Ta mě zezačátku úplně omráčila. Jenže je hrozně silná a po chvíli mi začala lézt na nervy. Tento anti perspirant je docela drahý a není nic extra. Vím, že hodně lidí ho má rádo, ale lepší službu za menší cenu mi udělá např. Fa. Mám dva, protože tam měli zrovna akci 1+1. Nevím, ale ten druhý asi poletí k někomu jinému :)


6.  Garnier Fructis Šampony
Ten Sleek and Shine jsem přivezla mámě, tudíž výsledky nemůžu soudit. Už jsem dřív měla Fresh a ten byl super. Pak jeho účinky jaksi opadly, takže jsem chtěla vyzkoušet jiný. Vzala jsem si blond Shine. Ta hubička, ze které teče šampon hrozně plive, takže ani ne za měsíc mám půlku pryč. Teď už jsem si koupila jiný. Nejdřív byl super, ale potom opět přestal účinkovat. Taky se vám to stává? :D **/*****




2 komentáře:

  1. Mne sa to stáva stále... ani si nepamätám, žeby som nejaký šampón kúpila dvakrát za sebou. Ešte mám to šťastie (keď sa to tak dá nazvať) že mám husté dlhé vlasy,čo znamená, že pri každom umytí používam "kilo" šampónu, čiže mi prestáva účinkovať tesne pred tým než ho vypotrebujem celý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je celkem v tohle i výhoda, já se teď na to snažím vyzrát různými minibaleními, ale za ty je poměr cena a objem docela pálka, nepomáhá mi ani když jednou za čas umeju vlasy jiným, tohle prostě snad nemá řešení :D

      Vymazat

Moc vám děkuji za každý komentář!