Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

sobota 1. září 2012

Update k začátku školy+ Jarishova voda

Pokud vás nezajímá update, klikněte prosím rovnou na C.Č., kde je recenze na Jarishovu vodu.
Ciao! Včera jsem se už konečně dozvěděla můj nový rozvrh, který je více než příznivý a mám z něj hroznou radost. Vše co jsem slíbila platí, v úterý vylepšení pokoje, pokusím se vymyslet i nějaké další seriály. 
Musím přiznat, že na ten kolotoč, který pro mě začne teprve 5. září se docela i těším. Tento článek píšu proto, abyste věděli, jak to bude s blogem: Budu se snažit přispívat obden, i když samozřejmě to občas asi nevyjde a nechci sem psát blbosti jen proto, abych tu zaplácla místo. 
V poslední době se mi nějak nahromadily koncepty, mám jich tam už asi 7, budu se snažit je dneska dopsat a potom je přednastavit. To by bylo asi tak všechno a jdeme na tu vodu :)


Slyšela jsem, že je to totální zázrak, pomáhá léčit, uklidňovat zarudlou pleť. No léčit možná, vysušuje pupínky a přitom nechá zbytek pleti "nevysušený", ale že by mi to pomáhalo zklidnit pleť? To asi opravdu ne.
Čistící schopnosti má minimální, proto ho používám až po čistící vodě. (ODKAZ)
Její cena je více než příznivá- okolo 50-60 kaček za 400 ml. Celkem mi vadí ta šeredná láhev, jí si ho postupně přilívám do menší plastové lahvičky.
Celkově to taková bomba podle mě není, dávám jí 2 body z 5. 


2 komentáře:

  1. Konečně někdo, koho rozvrh těší :-) Tak ať se ve škole daří!

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za každý komentář!