Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

sobota 4. května 2013

Balea Brazil mango

Ciao! O této limitce jsem toho tolik slyšela a četla, že jsem ji nemohla nechat bez povšimnutí. Hovořilo se o ovocné, svěží, letní vůni, což mám hrozně ráda, a tak při návštěvě DM skončila v mém košíku. Šla jsem pro tělový sprej. Který tam samozřejmě nebyl, zjevně se limitka Brazil Mango rozkřikla již v začátcích :D Se sklopenou hlavou jsem do košíku hodila sprchový gel a procházela DM dál. Ha. Tělový sprej se válej úplně sám, v úplně jiném regále, než měl, zřejmě ho tam někdo položil, a tak jsem byla trochu podezřívavá, snad stokrát zkontrolovala, jestli je zavřený a nepoužitý... a dále se těšila z té nádherné vůně.

Co se týče sprchového gelu, čeká na léto, co se týče spreje, tím jsem se přestříkala už po koupi :D, v průběhu dne ho použiju několikrát, přece jen, vůně tak dlouho nevydrží, nejedná se o parfém, a dělá mi neustále společníka v kabelce. Pff, jestli ten mi vydrží do léta, když vypadá, že se žádné nechystá ještě dlouho, budu ráda :D

Toť můj krátký příběh, budu ráda, když se se mnou podělíte o svůj, zda jste odolali, zda vás těší stejně, jako mě... a neodpustím si ani otázku, jestli teď sledujete MS, protože i to řadí mezi věci, co já si neodpustím a miluju to sledovat... :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za každý komentář!