Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

sobota 18. května 2013

#beznazvu

Ciao, cožpak si na chvíli od všeho odpočinout, jako já :D,  odchýlit se od tématu blogu a napsat si trošku vykecávací článek? Vezmu to úplně přes všechno, asi to nebude mít hlavu, patu, ale... jdeme dál :-)
Začneme tím, co se blogu alespoň trochu týká- novým připravovaným vzhledem. Nejsem žádný grafik, čehož jste si už určitě všimli, s mým designem to nejde tutlat dlouho :D Rozhodla jsem se pro něco.. pro mě celkem asi bych řekla neutrálního, pro někoho asi babkovskýho atd. atd., ale hlavně... mě se líbí! :D Uvidíme, jak se bude líbit vám :D

Dále. To číslo konceptů je skandál. Že mám až takovej hroznej problém něco dokončit, že to číslo bude šplhat do závratných výšin, bych neřekla ani já. :D

Zdroj: tumblr                                              

Potom jste si možná všimli, že v menu se nyní objevil nový odstavec... respektive 2, jeden vás upozorňuje na již existující TAGovky, nachází se nad štítky, druhý se nachází pod odstavcem o mně a upozorňuje vás na články, co z těch hromadících se konceptů vyjdou jako první.

Na blogu bych dále chtěla provést takovou malou rekonstrukci, pár recenzí napsat třeba úplně znovu, kouknout se na to třeba trošku kritickým okem a né málo toho změnit.

Z toho, co už se blogu netýká, ale mám ze sebe hroznou radost, je to, že jsem se konečně opět pustila do toho, co mi kdysi bylo jedno z nejmilejších, pak se to nějak utlo, tím je čtení. Vždycky jsem četla hodně, dokud tak nějak nedošlo, co. Víte, všechno přečtené třikrát, nějakou literku, co máte do školy, přelouskáte stěží a hrozně vás to nebaví, pak jste rádi, že jste se toho zbavili, a že si vaše oči trochu odpočinou. No, teď jim moc odpočinku nedávám, mám tu řekněme sedm knížek, co tu čekají, až se k nim dostanu, nikdy jsem nevěděla co, teď nevím, co dříve :D Hodně mi v tom pomohl web databazeknih a samozřejmě i nějaké to doporučení od přátel :D

Zdroj: fanpop.com                                                

Tak nějak podobně s filmy, užuž jsem si říkala, že by to chtělo dobrý film, něco, co mě zaujme a bude mě to tu hodinu a půl, dvě, bavit. Jo a u čeho se nebude muset moc přemýšlet, na to mě v poslední době moc neužije. :-) No a ono to přišlo. Posty, nebo bilance o filmech, s filmy mě baví psát, a číst snad ještě více, takže ten se tu taky určitě objeví znova :-)

Co jsem říkala o tom relaxu? Není nad to k němu zužitkovat každou volnou chvíli a užít si ho právě třeba s tím filmem, nebo dobrou knihou. :-) A taky vše si srovnat v hlavě, k tomu využít taky každou volnou chvíli, tím myslím fakt každou :D

Doufám, že vám to odklonění od kosmetiky moc nevadilo, ale kdyby ano, určitě bych byla ráda, abyste dali vědět a přeju krásný den :-)

2 komentáře:

  1. Jojo, databáze knih vždycky pomůže s výběrem :D Já jsem na sebe teď strašně naštvaná za to jak málo čtu, ale hodlám to napravit :D a na ten desing jsem fakt zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se to rozhodla napravit teď a voilá, nějak se to vymklo z rukou :'D A.. no, já jsem spíš skeptická, co se toho dessu týče :DD

      Vymazat

Moc vám děkuji za každý komentář!