Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

neděle 30. června 2013

Spotřebováno potřetí





                                                   PŘEDCHOZÍ SPOTŘEBOVÁNO
Ciao! Chtěla bych se na úvod omluvit za dlooouhou neaktivitu, která nepřinesla ani slibovaný design, který chci už dlouho sice dodělat, bohužel an to vůbec není chuť a kreativita taky poslední dobou na bodu mrazu.. :D Ale! Pozdravuji vás já, jsem zpět s novými články, které už jsou přednastavené, a můj zavirovaný notebook, to máte tak, když někdo podceňuje důležitost antiviru. To prosím nedělejte, přidělá to akorát další starost do sbírky :D A abych nezapomněla, přeji krásné léto, které si užijte pořád věřím, že přijde :-)


Teď již k tématu:
Sprchové gely Palmolive
Moje oblíbené, dostupné, krásně voní, ale mně jsou sprchové gely většinou nějak jedno, nejradši si kupuji Palmolive. 
Regenerační avokádová maska Alverde
Neslyšeli jste ode mě o ní jednoduše protože naprosto nevidím rozdíl, kdy ji používám a kdy ne. Pár věcí vám jsem schopná říct- vyhovuje mi balení, dá se s ním cestovat, dá se dobře dávkovat, vyhovuje mi... dobře, nevím vůbec, co bych vám o něm řekla, pokud po něm chci, abych viděla nějakou změnu na vlasech, je to jako házet hrách na stěnu :D

Deodorant Rexona
Rexonu mám ze všech deodorantů nejradši, nejlépe na mě fungují, krásně voní, dají se sehnat za super cenu v akždé drogerii. Podle mě je už nějak jedno, jaký si vyberete, diametrálně se liší jen

                              a ,
první si funguje kdy chce :-) a druhému se nechce nikdy. :D
Co se týče růžového fragrance, nevymyká se rexona normálu, tudíž je stejně skvělý, jako ostatní. 

Šampon Pantene Sheer Volume
Moje již druhé balení, mohli jste si o něm již přečíst. Rozhodně zkusím i další řady.

                               

Toni and Guy šampon na jemné vlasy
Jen, co do českých drogerek přišla značka Toni and Guy, zvědavost mě tam hnala a donutila mě koupit si verzi pro jemné vlasy.- krátká upoutávka na to, co se o něm dozvíte hned v příštím článku, který je již naplánovaný- v mojí péči o vlasy.

Fresh cleansing gel Bourjois
Aneb taková obličejová gelová obdoba té masky na vlasy, která voní po okurce :D Dobře, pleť umyje, ale že bych si všimla nějaké změny? Taky bych měla jednu poznámku, pro nenáročné a jedince s bezproblémovou pletí může být super. Taky je skvělý ráno, protože osvěží  okurkovouí vůní a tím, že je samozřejmě potřeba ho pořádně vodou smýt, probudí. Rozhodla jsem se ho upotřebit na mytí štětců, kde se ujal. 

Krajkový pudr Dermacol
Reliéf krajky je krásný, s balením už je to horší, jelikož to víčko celkem dost nedrží, krásně voní, dotahuje váš makeup k dokonalosti, téměr není na pleti vidět, fixuje. Malinko míň, nežli Stay Matte, ale fixuje.
                                                 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za každý komentář!