Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

pondělí 8. července 2013

A cup of Boredom

Ciao! Doufám, že si všichni užíváte slunných dní, tedy alespoň lépe než já, která tak trochu chytla chřipku, výtečné takhle začínat prázdniny.
Mým nejlepším spolehlivým přítelem, se tedy prozatím stává hrnek čaje. Což, ten vždy pomůže a nezradí, naproti lidské podobě. Co se týče mých letních plánů, vypadá to na Čechy- chata s přáteli, (těmi, co zůstali :D) pár zámků, letní stereotyp, na který se těším jako nikdy, protože se alespoň něco děje. 
Teď se něco děje tak maximálně na obrazovce mého ntb, tak nějak jsem se dala do sledování asi tří nových seriálů, ale to mě taky dokáže trochu nahlodat, při nich si asi tak půlka lidí říká, jak moc nudný život má, včetně mě teda :D Holt nás nesleduje FBI, nechodíme po Manhattanu v nablýskanejch botkách a každej není party hard. :/ :D
Pozor, brouzdání po YT+ totální znuděnost+ touha zdokonalit angličtinu, která teď bude 2 měsíce zaostávat
                               se rovná můj jubilejně druhý odběr nečesky/neslovensky mluvící osoby.
Slečně je sice teprve 13, je ale hrozně sympatická, roztomilá, já jí krásně rozumím a hrozně mě baví. Co mě chvíli iritovalo, ale totálně, bylo, jak je všechno "cute" :D Po chvíli už to ale ani radši nevnímáte, jako by nic neřekla, prostě už to přeslécháváte. :D


Další věcí, co jsem si hrozně oblíbila, je kapela OneRepublic. Nějakou jejich písničku jsem si poslechla občas i předtím, jenže teď je to dost intenzivní, hrozně mě jejich texty baví, písničky na každou příležitost, když chcete brečet, smát se, dodat energii. Později budu uvažovat i o CD, což já dělám, když mě něco hodně zaujme, ale snad to nezůstane jen u toho uvažování. :D




Mám tu i nový objev, taky se týká hudby. Hrozně mě baví kapela Bastille, většinou mě sice zaráží celý ten příběh toho songu, ale to je taky něco, co ostatní písničky nemají, prostě něco, co vás stejně nutí si to pustit znova a objevovat pořád a pořád nové písničky. 




Mějte se všichni krásně, užívejte tepla a sluníčka, a ahoj u dalšího článku!

2 komentáře:

  1. Oooo, super super super :) One Republic taky zbožňuju, ale Bastille jsem neznala a je to skvělý, takže dík za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda, že se ti líbí :) ony jsou obě super, celej tenhle žánr je super! :D nemáš zač, to já vždycky ráda :3 :D

      Vymazat

Moc vám děkuji za každý komentář!