Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

neděle 14. července 2013

Astor- řasenka Play it big

Ciao! Jak jsem již slíbila, jsem zpět v plné síle a jelikož jsme si již dlouho nedali recenzi nějakého samostatného produktu, představím vám dnes řasenku Play it big.
Měla jsem v tuhle baculatou růžovou věc velké očekávání, slibuje objem, což já vyhledávám především po tom, co jsem o hrozně řas přišla a teď jsou hrozně nekvalitní a řídké, velký kartáček, což já taky vyhledávám a mám ráda. Navíc řasenka (+ korektor a lesk) jsou snad jediná líčidla, která na sebe v létě dávám, takže od nich očekávám kvalitu. Dočkala jsem se?

Nikoli, to vám musím už prozradit. Ten inkriminovaný kartáček nabírá neskutečně moc barvy, ok, to se stává, zvlášť u nové řasenky a většinou pak tato vlastnost vymizí. Ne však tady, tady po té době, co ji mám, nabírá možnátak cucky barvy. Teda, cuckama se mi malovat nechce, slepený řasy těma cuckama obalený, mít taky nechci, takže co s tebou? Řasenka se navíc drolí i na oku, rozmazává se radši sama, nemusíte si sahat do oka, prostě sama. Nedokážu si představit, co se stane s větší vrstvou (já to po 2. vrstvě vzdala) když přijde do styku s vodou. Asi nic košer. 


Jelikož marně hledám pozitiva (kromě obalu) a jelikož se drolí, cuckuje, slepuje, rozmazává, a prostě nejsme kamarádi, za mě ji můžu označit jako propadák. Určitě mi, pokud máte jiný názor, dejte mi prosím vědět dolů. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za každý komentář!