Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

pátek 26. července 2013

A cup of Relax and little shopping

Ciao! Jako zdravá si už léta můžu užívat taky, aspoň teda nošením letního oblečení, miluju ho, není to tak, jako když po ulici potkáváte jen kalhoty a černé bundy, můžu do toho vložit fantazii a navíc obsahuje mojí oblíbenou část šatníku- sukně, které nosím kromě sportu na všechny svoje oblíbené aktivity. Co se týče třeba aktivity, na kterou bych sukni asi netahala, zmíním to, že jsem začala znova běhat. Je tu úžasná cesta, kde máte klid, nejezdí auta a nechodí tolik lidí. :-)

Tak trochu hodně nezdravá neřest, kterou si v létě ale neodpustím- cola. Zrovna mám jednu vedle sebe, beru zřetel na to, že je to ve velké míře nezdravé, takyže to nepiju místo vody, ale tak otevřít si plechovku u oblíbeného seriálu nebo někde s přáteli v kempu, boží pocit :D


Boží je i další neřest, mám pocit, že jsem si našla novou oblíbenou čokoládu, tohle je vážně mňamka, je 2x větší než normální čokoláda (200 g) a mně i 2x víc chutná, už jsem se všech těch hořkých a "obyč" přejedla... :D

Ach ano, ještě víc jsem propadla Bastille a mám pocit, že jejich album Bad Blood bude následovat po Native.


Nyní k tomu nákupu. Asi tak to dopadne, když se jdu po dlouhé době a s plnou peněženkou někam "jenom podívat".
Odnesla jsem si:
Nivea Tělové mléko do sprchy- 120 Kč, taky hodně unáhlený nákup, jenže pro takového lenocha, jako já, něco, co mu přislíbí, že se nebude muset mazat, zní velmi lákavě :D
Balzám na rty Kiss care love- u nás ve slevě za 24 Kč, jinak 35 Kč, hodně mě zajímal, ale můžu vám rovnou říct, že ač moc nevydrží a v hydrataci neexceluje, finish na rtech se mi moc líbí.
Na hydrataci tu mám ale další produkt, balzám na rty Neutrogena- 59 (?) Kč. Který, jelikož mám momentálně jiný, leží ladem.
Sprchový gel Playboy play it sexy- (?)Kč, tentokrát jsem místo Palmolive, nebo taky oblíbeného Fa, sáhla po parfémovaném od playboy. :-)
Jojobový olej Saloos- (?) Kč, co říct, chtěla jsem zkusit jeden z olejů, přemýšlela jsem ještě nad kokosovým, nakonec jojobový vyhrál... :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za každý komentář!