Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

pondělí 26. srpna 2013

Back to school haul

Ciao! Dneska se podíváme na včerejší nákupy, v kterých jsem chtěla dávat pozor i na věci, co upotřebím ve škole a taky si splnit něco z wishlistu :)

Na fotce bez sukně

S mým hledáním svetru to dopadlo dost bídně, našlo se pár kousků, které by se mi fakt  líbily, jenže ta cenovka s 699 Kč, 550 Kč, sakra, asi si na slevy přece jen počkám :D Super kousky měli v Bershce a HM.

1. Odchází někdo z ikei bez jejich geniálních svíček? Já dříve, jenže teď už nebudu :D U mě v skončila jedna klasická samostatná za 29 korun, která voní tak, že jsem jí prostě musela mít, asi zaujala i spoustu dalších lidí, jelikož jsem ji chytla mezi posledními, kde byla jediná použitelná, ostatní úplně roznimrané, že si fakt lidi nedaj pokoj. :D Dále trio svíček (79kč), ze kterého mám hlad, první tmavě hnědá, která mi tu teď hoří, voní jako čoko puding, takže pro mě must have.


2. Dále tu mám i tip pro vás, v Terranově najdete spoustu bandeau, jelikož je už po sezóně, tak za směšné ceny, moje černá stála asi 30 korun. Tohle se podle mě neztratí, jo, a kdyby někdo prosím věděl, kde ještě teď koupit crop top, sem s tím :)


3. Timotei Suchý šampon, můžete se těšit na školní must haves, v mých se tenhle šampon určitě objeví, seženete ho asi za 100 Kč v DM, nevím, jak je na tom rossmann.

4. Zvýrazňovače! Malé, super barvy (nevím proč, ale mám hroznou obsesi na to, aby ve zvýrazňovačích, které kupuju, byla modrá :D) a koupila jsem je za pár kaček, tím hlavně první položka z Wishlistu odškrtnuta.

5. Dále opět ikea, tentokrát z oddělení doplňků, kde mají asi nejroztomilejší sešity ever, které jsou prý ručně vyráběné, asi proto ta cena, za menší 59 Kč a za větší, který přesto není velký a není to ani A4, 89 Kč. Asi kvůli té ceně mám jenom dva, protože bych si jich při menší ceně vzala zásobu :D ale máme asi další položku z wishlistu odškrtnutou, tolik se mi líbí, že i ty tvrdé desku mu odpustím :)
Pak tu máme další ultra roztomilé lepíky (29 Kč), kterých já taky potřebuju zásobu, protože u mě nějak rychle mizí.


6. Sluchátka! Jupí, škrtnout sluchátka z wishlistu a užívat si v buse super hudbu z (doufám) kvalitních sluchátek :) Bohužel si teda už nepamatuju, kolik stály, ale do 200 jsem se vešla.



7. Lak na nehty Rimmel London 60 sec, který jsem koupila v akci za 40 korun, je to naprosto boží odstín 405 Rose Delight. Většina růžových se mi na nehtech nelíbí, no, výjimka se našla, tenhle zrovna vypadá krásně.

8. Koupila jsem si klasické černé punčochy za 100 Kč z Pimkie, které jsem si koupila už jen proto, jak se nám 'úžasně' ochladilo a taky proto, že to je tak basic kousek, že za takovou cenu jsem ho tam nemohla nechat.

9. Šampon Timotei růže z Jericha stál v Lidlu úplně směšnou cenu, navíc... to je tak neuvěřitelně krásná vůně, voňavější šampon jsem v životě neměla.

10. V reservedu jsem našla tuhle dokonalou roztomilou sukni, která je z úplně super pevného materiálu, takže si myslím, že když pod ní hodím právě ty punčochy, můžu ji vesele nosit i na podzim, navíc má hodně zajímavou.. strukturu, nevím, jak to říct, každopádně byste to měli vidět na detailu fotky. Stála 349 korun.


S nákupem jsem spokojená, vy si užívejte poslední zbytky prázdnin a mějte se hezky:)

5 komentářů:

  1. Kdybych měla někde poblíž Ikeu, tak bych vykoupila snad všechny svíčky :D
    A ta sukně vypadá báječně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale jo, přesně :D Já se musela i vracet a nějaký tam nechat :D děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sukně je vážně krásná a s těma černýma silonkama si ji dokážu perfektně představit :) a Ikea the best prostě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, hrozne se tesim, na nejaky min destivy den, to ji hned popadnu)) presne tak :D tak bych vsechny uspory nechala, sakra :D:D

      Vymazat

Moc vám děkuji za každý komentář!