Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

pátek 27. září 2013

But if u close your eyes

                                               
                                                  ask.fm/DylanGolden



Ciao! Uvítala bych vás zpátky ve stereotypu... v zimě... Ale! jedním z mých každoročních stereotypů jsou předsevzetí i na nový školní rok, už jsem nějak věkem upustila od samých jedniček, letos jsem si předsevzala myslet trochu pozitivněji a být aktivnější, druhé se mi daří v životě, ne už tak na blogu :D, ale rozhoupala jsem se k pravidelnýmu chození na pilates, hurá hurá, k dělání práce po tom, co mi byla zadána, učení španělštiny a čtení fantasy (ZAKLÍNAČ!), protože není nic, u čeho se můžu líp odreagovat (říká člověk, co všemu na tenhle styl ještě před půl rokem říkal fantasmagorie a po všem akorát tak plival). Vracím se domu v 5, ale miluju ten pocit, že jsem ze sebou něco udělala, že mě po dlouhé době třeba bolí svaly, protože jsem teď hodinu plavala nebo ujela na kole 20 kiláků, nebo hlava, protože jsem se teď naučila všechno, co po mně kdo chtěl, je k nezaplacení.

Ráda si teď poslechnu Rizzle Kicks. V podstatě se to vymyká mému vkusu, ale přijde mi to hrozně živý, rytmický, hodně jsem to poslouchali v létě, takže vzpomínky... :D

                               

Co se týče seriálu, tak je to pro mě taky obří změna, kdybych měla třeba tak před 3mi měsíci psát antiwishlist, tahle věc by se tam objevila, protože většinou se mně takovéhle typy seriálů vyhnou, ale znáte to, najednou se nudíte, venku to je možná tak na procházku v gumákách, co takhle si pustit pll, blablabla, najednou si uvědomíte, že jste se nějakým záhadným způsobem octli v půlce druhý série a že si jdete uvařit další čaj a koukat dál, protože vás to vlastně baví.

                     

A co vy? Máte něco stejně? :)

3 komentáře:

  1. Zaklínač je prostě perfektní!!! Sice jsem některé části pochopila až když jsem to celé četla po třetí:D ale jak říkám srdcová záležitost. Jinak gratuluju k předsevzetím...já se taky na sobě snažím pracovat a to sice, abych rozdělanou práci dotáhla do konce rovnou a ne až třeba za půl roku:DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas! Já na to potřebuju totální klid, občas si některý asáže taky přečtu 2x, ale je to moje nová závislost! :D
      Je, děkuju, držím palce, to je u mě asi to, za co si nejvíc nadávám, pro mě je taky hrozný problém dokončit, co jsem začala, ale snažím se brát to tak, že i s tím se dá něco udělat.. :D

      Vymazat
    2. Se vším se dá něco dělat:) jen je někdy otázka, zda člověk chce:)) nu a pokud chce tak není, co řešit...každý máme nějaké nešvary povahy a ty se nedají odstranit nijak jinak než prací sami na sobě:))

      Vymazat

Moc vám děkuji za každý komentář!