Keď vidíš dvere s príležitosťou, neklop na ne. Rozkop ich, usmej sa a predstav sa.

středa 7. srpna 2013

Vedro veliké

Ciao! Nadpis by nemusel tak úplně souviset s článkem, třeba si nad tím, že tu sedím asi ve 40 stupních, budu moct pobrečet jindy, dnes bych vám ráda stručně popsala krém na nohy s ureou od baley, protože... já si myslím, že tenhle názor nemám určitě sama, ale nechutnějších věcí, než popraskané suché nohy a chodidla, potkáme na ulicích v parních dnech málo. 


Chtěla jsem být stručná? Tohle je záchrana, asi bych po něm nikdy nesáhla sama, protože balea je, co si budeme povídat, moc fajn... na určité věci... ale já nikdy u ní nepotkala produkt, co by nějak exceloval v hydrataci nebo vám úplně vyhojil suché ruce, rty. Po tolika pochvalných recenzích jsem se po ní rozhodla sáhnout. Chodidla, paty, hydratuje skvěle, není mastný, má příjemné dávkování (u krémů mě příšerně štve, když pak s krémem na ruce musím něco mastnýma rukama šroubovat) a rychle se vsákne a splní svůj účel, takže rychle můžete zase do otevřených bot a hurá někam užívat léta! :)

Příjemné odpoledne! :)


2 komentáře:

  1. toto je jednoznacne najlepsi krem na nohy!

    Inak ak hladas super zehlicku, ktora vlasy vyrovna aj zvlni tip tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/bianca-ma-novu-hracku-philips-hp834500.html

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za každý komentář!